środa, 2 grudnia 2015

18.) Proste i przyjemne ćwiczenia relaksujące



Waldek w ostatnim komentarzu polecił mi wypowiedzi użytkownika pawel86ck i dzięki temu trafiłam na forum Davida Icke’a, gdzie znajduje się temat o Metodzie Reedukacji Wzroku dr Batesa. Znajduje się tam bardzo dużo ciekawych informacji. Mnie ostatnio bardzo interesują ćwiczenia relaksujące i znalazłam tam filmik, gdzie kobieta, która poprawiła sobie wzrok za pomocą ćwiczeń - podaje 6 bardzo prostych sposobów, aby rozluźnić mięśnie oczu. Filmik jest po angielsku, więc ćwiczenia opisuję  poniżej. 




1.) Zamknij oczy do połowy. Zauważ, że górna linia twoich powiek drży. Swoją uwagę skoncentruj na tym, aby to drżenie zatrzymać. Następnie spójrz na oddalony obiekt.

2.)    Mruganie. Szybkie, łatwe, bezwysiłkowe, niczym trzepot skrzydeł motyli

3.)    Mocne mruganie. Jak najmocniej zaciskać powieki, po czym otwierać  je bardzo szeroko (nie wytrzeszczać, a otwierać)

4.)    Mruganie z zamkniętymi oczami

5.)    Po prostu zamknąć oczy. Odczuć przyjemne rozluźnienie wszystkich mięśni wokół oczu, w ogóle mięśni twarzy

6.)    Wschodnia technika masażu oczu – naciskanie punktów akupunkturowych relaksujących oczy – u nasady nosa, pod oczami, na skroniach i w centralnej części brwi.  Masaż oczu, znacznie bardziej rozbudowany przedstawiłam już w poście nr10 - Masaż oczu

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że trafiłam na ten artykuł, zacznę koniecznie wykonywać takie ćwiczenia. A na DBAM O OCZY znalazłam informacje jak odpowiednio nawilżać wzrok i jak wspomagać go podczas alergii na przykład.

    OdpowiedzUsuń